Igor Djuga: Hrvatice su ljepše i imaju više stila od Njujorčanki

Igor Djuga: Hrvatice su ljepše i imaju više stila od Njujorčanki

Igor Djuga, dizajner koji stoji iza brenda Identity jedno je od najosebujnijih lica Hrvatske modne scene. Njegove kreacije obožavaju dame svih generacija, posebno novu kolekciju za jesen/zimu koja odiše glamurom osamdesetih.

Hrvatska modna scena često je na meti kritičara, no dizajneri poput vas ukazuju na veliki potencijal za njeno razvijanje. Što vi mislite o hrvatskom modnom dizajnu?

Najprije vam želim zahvaliti na ovom pitanju, već na samom početku imam potrebu obraniti hrvatsku modnu scenu jer u vremenu u kojem živimo, najlakše je postalo biti kritičar. Moje mišljenje je, da ne samo u Hrvatskoj, nego i na globalnom nivou, moda je otišla u krivom smjeru. Kriza je pojela srednji sloj i ostali su neki prebogati ljudi. Zato sam odlučio uzeti škare u ruke i praviti modu koja je više nego dostupna i pristupačna za sve žene koje vole izgledati drukčije, glam i posebno.

undefined

Svjedoci smo modnih trendova koje svake sezone stvaraju najveća dizajnerska imena svjetskih modnih kuća. Pratite li vi njihov rad i priklanjali te se trendovima koje propagiraju ili stvarate vlastiti?

Lagao bi kada bi vam rekao da ne koristim Instagram, društvene mreže i  da me uopće me ne interesira što se događa na globalnoj modnoj sceni. Sve je već otkriveno i viđeno. Živim po filozofiji up to date. Kao što dolaze novi mobiteli i softveri koje morate redovito ažurirati, tako i ja radim svoj posao. Stvaram u maloj zemlji koja je dovoljno kreativna, ali odjeća se mora nekako prodati, treba preživjeti i opstati. Ps. dizajneri koji se ponavljaju vrlo brzo padaju u zaborav zar ne?

undefined

Što je utjecalo na modnu estetiku brenda Identity, te koja je glavna poruka kolekcije za jesen/zimu 2019/2020 godine?

Nema tu previše filozofije modu volite, osjećate, živite ili ne. Ni jedan fakultet ne može dati potvrdu jeste li esteta i imate li osjećaja za modu ili ne. Nova kolekcija za jesen/zimu je glam, eklektična i budi osjećaj za osamdesetim godinama.

Koja poznata osoba bi najbolje utjelovila zaštitno lice vašeg brenda i zašto?

Moja moda nije presudno usmjerena na celebrity ambasadorice, niti imam potrebu tragati za takvim izazovima. U mojim modelima se svaka žena osjeća kao modna kraljica, posebna i sjajna. Suradnja sa celebrity ambasadoricama dio je poslovne strategije, logičan i potreban oblik suradnje kako bi se povremeno uputila snažna modna poruka putem medija. Dogovorene su neke suradnje, neke su već ostvarene, a o nekima je prerano govoriti, no svakako će ih biti.

undefined

S obzirom da ste živjeli u New Yorku , prijestolnici mode možete li povući paralelu između stila Njujorčanki i Zagrepčanki?

Moram vam otkriti da su Hrvatice neusporedivo ljepše i imaju puno više ukusa i stila. Globalizacija nam je donijela lakšu dostupnost odjeće te je moje mišljenje da su Hrvatice daleko ispred Amerikanki.

Autor: Vanna Šiško

Foto: Press